Search This Blog

REUNION X-UKM (MD) 2001-2006

Pada bulan Ramadan yang lalu (2014), Aisyah Shower dan Yat telah menganjurkan Majlis Reunion dengan jayanya di Hotel Shangri La Putrajaya...So semua ex-UKM 2001-2006 telah dijemput hadir.. Ni penganjuran buat kali pertama selepas 8-9 tahun bekerja. Ada yang still single, ada yang beranak pinak..
 Ain, Shower, mama dan Afif dan Anak Aisyah Jepun..
 Ni pulak Asiah dari Kelantan ..dah ada 3 anak perempuan tapi still slim river gitew..

  lagi...

 Asiah, aku, Aisyah Jepun dan yang sorang lagi aku lupa la nama...
Ni muka aku sehari sebelum demam denggi.. Patut la aku bagitau Asiah yang aku tak lalu makan.. Aku tanya adakah Hotel ni masak tak sedap??Rupanya aku dah ada simptom denggi

 selfie bersama marsya

 Happy lepas buka posa..

 Marsya


Afif, Bibik dan Arief..skali skala belanja bibik makan kat hotel

 Auntie Yatt (Bakal Pakar Bius) tengah menemuramah Marsya...
Tak makan banyak pun sebab tak lalu makan...

                        


                        
Depa ni duk makan apa tah ni..Sedap sangat ka?



 Ni la gambo..Bila ex-UKM berkumpul..Ni belum ramai ni..Ada yang belum datang
Happy sangat bila dapat jumpa kengkawan semula...

Meja Azah+Naga dan Ichi dan somi..
Aisyah Jepun+somi, Yatt, Nirawanti dan Ain..

Kin yang sedang menunggu masa untuk bersalin...Anak ke 4 ooo


Gamat dengan gelagat Yatt


Chisss..cheesee..hihkhih

                                
Selesai majlis....

 Rindu kat deme
 Sesi peluk cium lama tak jumpa

 Sedih bila majlis dah selesai..Harap buat lagi tahun depan ye Uolls...

No comments:

Post a Comment